Enkel, sunn og god hjemmelaget pizza

Enkel og god pizza

Sunn er et relativt begrep-men sammenlignet med f.eks Grandiosa er dette MYE bedre for kroppen din. Jeg spiste dette ganske ofte den tiden jeg trente mye, for selv om man skal trene og spise sunt- av og til MÅ man ha pizza 🙂

Dette trenger du:
Fullkorn-wrap
Grovhakket tomat/tomatsaus
Sopp
Litt ost (helst lettost, og små mengder)
Krydder
Løk
Biter av grillet kylling (uten skinn-evt steke litt strimlet biffkjøtt eller karbonade/kyllingdeig)

Andre tilbehør som kan brukes: Tomat,paprika og mais. Varier og eksperimenter!

Fremgangsmåte:
Legg wrapsene på rist, fordel utover hakkete tomater (eller tomatsaus, men helst hakkete tomater) og fordel fyllet utover. Skal du ha på kjøtt eller kylling, stekes dette på forhånd. Dryss over litt ost og ønsket krydder og sett i ovnen på 200 grader ca 10-12 minutter(til osten er smeltet). Kjappt, godt og mye sunnere enn kjøpepizza!

hjemmelaget pizza

Her er 3 pizzaer med kylling klare til å nytes….

Likte du oppskriften? Del den da vel :-)

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

1 Trackbacks & Pingbacks

  1. Pizzasaus med Lars Barmen-video | matmoro.no

Leave a comment

Your email address will not be published.


*